In augustus en september hebben twee bedrijven een inzameling gehouden onder hun personeel. Een afdeling van VGZ verzamelde een groot aantal voedselproducten, te zien op bijgaande foto. Bovendien is er ook een bedrag van € 260,- bij elkaar gebracht. Ook de medewerkers van Prysmian Nederland Telecom hebben niet stilgezeten en aan onze voedselbank gedacht. Zij doneerden een bedrag van € 120,-. Alweer zo’n mooi initiatief! Hartelijk dank aan alle gulle gevers!
Opbrengst producten bij VGZ
Voedselbanken roepen hulp in van overheid
Onderstaande video, waarin de voorzitters van Voedselbanken Nederland, Oss en Eindhoven aan het woord zijn, is tot stand gekomen door Kirsten Ring...













